Επικοινωνία

Για πληροφόρηση και επίλυση τυχόν αποριών σχετικά με το ΣΕΠ και το Microsoft 365, συμβουλευθείτε τις Συχνές Ερωτήσεις.

Πρόγραμμα Microsoft 365

Για Μαθητές/μαθήτριες / Γονείς - Κηδεμόνες / Εκπαιδευτικούς:
  • Για ανάκτηση κωδικών πρόσβασης μαθητών/μαθητριών στο Microsoft 365, συστήνεται όπως ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής για να έχουν οι μαθητές/ριες τη δυνατότητα επαναφοράς του κωδικού τους.
  • Για τεχνική στήριξη σχετικά με το Microsoft 365, μπορείτε να επικοινωνείτε στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Για Εκπαιδευτικούς:
  • Η ανάκτηση κωδικού της πλατφόρμας Microsoft 365 θα πρέπει να γίνεται ΜΟΝΟ μέσω της πλατφόρμας του ΣΕΠ. Αφού αλλάξει ο κωδικός στο ΣΕΠ, θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την πρόσβαση στο MICROSOFT 365 ( συμπεριλαμβανομένου και του TEAMS).
Για Σχολεία:
  • Για προβλήματα σε σχέση με την Πλατφόρμα Διαχείρισης Λογαριασμών, αφού συνδεθείτε στη σχετική Πλατφόρμα με τα στοιχεία του σχολείου σας, συμβουλευθείτε τον Οδηγό Χρήσης (κάτω από την επιλογή Βοήθεια).
    Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
  • Τα σχολεία συστήνεται όπως ενημερώσουν τους μαθητές/μαθήτριες τους να ολοκληρώσουν τη διαδικασία εγγραφής στην πλατφόρμα Microsoft 365 από τον ιστότοπο https://www.microsoft365.com, ώστε να έχουν οι ίδιοι τη δυνατότητα επαναφοράς του κωδικού πρόσβασης, καθορίζοντας τον τρόπο αυθεντικοποίησης: (α) μέσω καταχώρισης κινητού τηλεφώνου γονέα/ μαθητή, (β) μέσω σταθερού τηλεφώνου, (γ) μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, (δ) μέσω της εφαρμογή αυθεντικοποίησης.